شیمی فرهنگ زندگی

science.xpa.ir
شیمی فرهنگ زندگی

به آدرس جدید ما بیایید
science.xpa.ir
علم، فرهنگ، دین

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

در ادامه مطلب یک پاورپوینت مربوط به سمینار2 رشته فیتو شیمی با موضوع لیپیدها و اسیدهای چرب آورده شده است...

لیپیدها و اسیدهای چرب

۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۱

 

چنان چه در منابع ذکر شده خانه مطهر فاطمه زهرا (س) به ابعاد 16 متر در 15 متر یعنی حدود 240 متر مربع است. در شرایط فعلی از باب جبرئیل که به مسجد پیامبر (ص) وارد شوید درب بسته ای را می بینید که پیش از تخریب خانه فاطمه زهرا (س) محل درب قدیمی خانه بوده است.

۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۲۹

به صفحه زیر بروید:

http://www.askdin.com/askdin/salavat.php

۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۴
السلام علیک یا فاطمة الزهرا

۱- «فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رسول اللَّهِ (صل الله علیه وسلم) فَهَجَرَتْ أبا بَکْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّیَتْ»
(صحیح البخاری، ج ۳، ص ۱۱۲۶)
«فاطمه (س) دخت رسول خدا (صلّی الله علیه [وآله] وسلم) از ابوبکر غضبناک شد، از وی روی بگرداند و تا پایان عمر بر همین سیاق باقی ماند.»

۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۳۴

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه طراحی ساختار نمایش و مشاهده فایلهای خروجی گوسین و بسیاری نرم افزارهای شیمی کوانتومی ست. پیشنهاد میکنم این نرم افزار را حتما دانلود کنید.

۱ نظر ۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۱۸
حضور زنی محجبه به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد.او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند و دین تنها برای عزا و غم نیست.
صراط: یکی از شبکه هایی که در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تاریخ 28 اکتبر 2010 افتتاح شد شبکه من و تو۱ (Manoto1) است.

 رسالت این شبکه، تغییر سبک زندگی ایرانیان و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی بوده و به نوعی مکمل شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. حال آنکه در قالب سرگرمی خواسته های خود را در لوای سرگرمی و غفلت به مخاطب خود القا می کند. شبکه من و تو برای اغوا گری هر چه بیشتر، با پخش برنامه های روز دنیا نظیر فیلم، سریال، موسیقی و برنامه هایی نظیر سالی تاک، دکتر کپی و بفرمائید شام، در طول سه سال گذشته مخاطبان خود را جذب کرد.

یکی از برنامه های شبکه من و تو که مخاطبان، این شبکه را با آن شناختند آکادمی موسیقی گوگوش(Googoosh Music Academy) است.

 
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۰۶

 مروری بر پیام نوروزى ۱۳۹۲ امام خامنه ای

مروری بر پیام نوروزی امام خامنه ای

با کلیک بر روی لینک زیر این عکس را دریافت نمایید:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22234/Khamenei.ir_22234_B.zip

۲۰ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۴۱
۱۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۵
باغ فدک ارث باقی مانده پیامبر اکرم(ص) بود که پس از رحلت پدر به تنها دخترش حضرت زهرا(س) می رسید اما بعد از رحلت پیامبر توسط حاکمان وقت غصب شد. غصب این باغ دلائل سیاسی و اجتماعی داشت که منجر به بیان خطبه فدکیه حضرت فاطمه در مسجد شد. تصاویری از بقایا و وضعیت کنونی باغ فدک را ببینید.
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۰۵

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی 

بسم‌الله‎الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی حبیبتک سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.
سال حماسه سیاسی؛حماسه اقتصادی

تبریک عرض میکنم به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور، و به همه‌ی ایرانیان در هر نقطه‌ای از جهان که هستند، و به همه‌ی ملتهائی که نوروز را گرامی میدارند؛ مخصوصاً به ایثارگران عزیزمان، خانواده‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان، و همه‌ی کسانی که در راه خدمت به نظام اسلامی و به کشور عزیزمان مشغول فعالیتند. امیدواریم خداوند متعال این روز را و این آغاز سال را برای ملت ما، برای همه‌ی مسلمانان عالم، مایه‌ی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد و ما را به انجام وظائفمان موفق و مؤید بدارد. به هم‌میهنان عزیزمان عرض میکنم توجه داشته باشند که ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تکریم و احترام این ایام برای همه‌ی ما لازم است.

۰۱ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۴